Archief - Ddr Ram Pc2100 Cl2.5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Godspeed

Legacy Member
billibone zei:
het moet pc2100 zijn
Of je nu pc2100 of pc3200 koopt is allemaal hetzelfde als je het in je moederbord laat staan op 133mhz.

Het kan sneller maar het werkt op pc2100 als jij dat wilt :-).

Anyway heb misschien ook nog een lat 256Mb maar dat moet ik nog eens bekijken of die weg kan.

Godspeed

billibone

Legacy Member
Godspeed zei:
Of je nu pc2100 of pc3200 koopt is allemaal hetzelfde als je het in je moederbord laat staan op 133mhz.

Het kan sneller maar het werkt op pc2100 als jij dat wilt :-).

Anyway heb misschien ook nog een lat 256Mb maar dat moet ik nog eens bekijken of die weg kan.

Godspeed

cava; maar pc2700 OCZ is beetje overkill ;)

tekirova

Legacy Member
Ik heb nog 2 latjes 256mb Apacer pc2100 CL2, momenteel heb ik al wel bids op het volledige systeem dat ik wil verkopen, maar misschien dat de onderdelen apart meer waard zijn.

Voor 30€ inclusief verzending kan je ze hebben.

billibone

Legacy Member
tekirova zei:
Ik heb nog 2 latjes 256mb Apacer pc2100 CL2, momenteel heb ik al wel bids op het volledige systeem dat ik wil verkopen, maar misschien dat de onderdelen apart meer waard zijn.

Voor 30€ inclusief verzending kan je ze hebben.

dat is goed voor mij!

is dit dan een deal ? pm me for more info

tekirova

Legacy Member
Weekendje weggeweest, geen mogelijkheid om emails te controleren daar.

Om de overzichtelijkheid te bewaren (ga het systeem eerst nog 2 dagen, dus tot woensdag aanbieden in zijn geheel) op het tekoop forum aanbieden, maar ik veronderstel dat er meer mensen geïnteresseerd zullen zijn in de aparte onderdelen. voor mij moet het ook een beetje vooruitgaan, dus woensdag weet je meer.

Godspeed

Legacy Member
billibone zei:
zal nie echt iets voor mijn vriend zijn, maar ik heb wel intresse


prijs ?
Minimum prijs is 35€ excl.
Staat ook bij het koopjes forum.

Godspeed

billibone

Legacy Member
Godspeed zei:
Minimum prijs is 35€ excl.
Staat ook bij het koopjes forum.

Godspeed

ok 35€incl ;) maar hoger ga ik nie! als iemand bij overboden... let it B :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan