Archief - Dj materiaal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SaKT

Legacy Member
yo,

ik zoek 2 TT's, een mixer en wa platen (dnb,trance en techno) en een hoofdtelefoon om te beginnen dj'en .
Ik had zoiets in mijn gedachten maar kzou et liefst iets 2de hands willen..kwestie als ik het na een tijdje ni meer graag doe, dat ik geen enorme kosten heb gehad.
Hopelijk komt er iets goed uit de bus .

Thanks,
Sakt

gravendelver

Legacy Member
> JB - Systems HQ20D
> 10% pitch
> Direct Drive
> inclusief stofkap, originele naald en slipmat
>
> Altijd op zelfde locatie (kamer) gebruikt

€125

ben van gent

Da_One

Legacy Member
Ik Verkoop mij 2 TT's met +- 200 platen.
-2 HQ20D's
- ongeveer 200 platen (techno, trance, acid, etc etc...) uit het jaar 1990-2000

Prijs: €300

Ik ben van deinze en kwil ze gerust komen brengen
zend pm aje intresse hebt.

greetz.

Prior

Legacy Member
Da_One zei:
Ik Verkoop mij 2 TT's met +- 200 platen.
-2 HQ20D's
- ongeveer 200 platen (techno, trance, acid, etc etc...) uit het jaar 1990-2000

Prijs: €300

Ik ben van deinze en kwil ze gerust komen brengen
zend pm aje intresse hebt.

greetz.

kunde gij mij es een lijst geven van die platen en hoeveel ge wilt in totaal voor alleen die platen? en kan je daar platen uit kopen ipv het geheel?

populos

Legacy Member
ik heb anders nog een dubbele cdspeler:
jbsystems cd500
moest ge geïnteresseerd zijn pm mij maar eh ;)

SaKT

Legacy Member
Heel aardige dingen gezien hier, ik stuur vanavond terug hier want kmoe nu gaan werken! :)

tnx,

sakt

Da_One

Legacy Member
tunerman zei:
kunde gij mij es een lijst geven van die platen en hoeveel ge wilt in totaal voor alleen die platen? en kan je daar platen uit kopen ipv het geheel?
oooh nooo :help: ‘k Zou u wel een lijst willen geven ze maar ak er nu aan begin gaak mss vanavond maar gedaan hebben. En ‘k Zie da echt nie zitten sorry. Ik verkoop ze enkel maar in ‘t geheel. Want anders blijf ik mee de crap zitten dak nooit meer kwijt zal geraken. Voor dit alles vraag ik €75 excl. waarin er veel goede platen tussen zitten maar ook af en toe eens da ge zou zeggen van WTF zit da ier tussen te doen??? Dus daar ben ik in ieder geval eerlijk over. Over de prijs gaak echt nie meer af doen want ik heb er in de tijd voor een plaat 40Bef (toen nog) voor betaald dusja kunde vergelijken mee €1 dus zou ‘k er €200 moeten voor vragen ak men broek nie wil scheuren. Dus ik denk daje mee €75 voor 200 platen nergens anders ne zot :crazy: ga vinden die da voor da geld weg doet. :p

Greetz.

Da_One

Legacy Member
SaKT zei:
Heel aardige dingen gezien hier, ik stuur vanavond terug hier want kmoe nu gaan werken! :)

tnx,

sakt
Ik ben nog steeds aan het wachten:ironic:

Djeck

Legacy Member
Aangezien deze thread er al is, post ik hier ook.
Ik ben ook op zoek naar DJ materiaal. CD-spelers, mixer en een mooi deck. (geen platen dus)

Als je iets hebt, moet je maar pm sturen of hier inzetten.

Wover

Legacy Member
gravendelver zei:
> JB - Systems HQ20D
> 10% pitch
> Direct Drive
> inclusief stofkap, originele naald en slipmat
>
> Altijd op zelfde locatie (kamer) gebruikt

€125

ben van gent

Q20 is belt-drive zenne

gravendelver

Legacy Member
gravendelver zei:
> JB - Systems HQ20D
> 10% pitch
> Direct Drive
> inclusief stofkap, originele naald en slipmat
>
> Altijd op zelfde locatie (kamer) gebruikt

€125

ben van gent

Voor €100 moogt ge em komen halen, leeft ge nog? :)

DVO

Legacy Member
Ik verkoop mijn SONY MDR V700 DJ headphone voor 80 euro inclusief verzending. Kost nieuw nog zo een 199 euro. heel veel professionele DJ's gebruiken deze koptelefoon.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan