Archief - Draadloos beeld en geluid zend ding :p

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L.E.D.

Legacy Member
Iep.

Momenteel als ik een dvix film wil zien leg ik altijd men kabels door heel het appartement :)

Wat ik dus zoek. Toestel met cinch ingang voor op de pc aan te sluiten. Scart of cinch aan de ontvanger voor de TV aan te sluiten. Moet geen tuner inzitten, niks spectaculair zijn. Enkel voor dit te gebruiken.

Gelieve link naar de specs of een typenummer en prijs te posten

Eventueel mensen die weten waar ik zoiets nieuw en goedkoop kan vinden mogen ook iets posten.
Thx.

Prettige feesten.

weske

Legacy Member
ik zou u da niet aanraden.
Mijn broer heeft zo eentje gekocht en da kwaliteit is echt erbarmelijk. Je ziet en hoort de compressie, er zit storing op van het minste, enz...
Als je er eentje koopt, kijk dan zeer goed uit dat je iets goed koopt!

NonDotZer0

Legacy Member
bovenstaande opmerking is wel terecht... ook moet je je zender/ontvanger strategisch plaatsen..... maar je vind ze al voor een 50 tal euro @ mediamarkt (degelijke zover ik weet)

L.E.D.

Legacy Member
Owke zal er rekeing mee houden.

Iemand die toch iets heeft liggen mag het altijd posten.

Waterboyke

Legacy Member
Hey, ik heb wel nog zoiets liggen !
Macheert heel goe hoor zeker geen storing (alleen storing als ge de microgolf-oven aanzet in de buurt) en gaat ook ver in huis en zonder probs door muren, er is ook nog afstandsbediening bij waarmee je dan heel je pc mee kunt besturen incl. je muis bewegen en al !! Ik heb nu Kiss-player dus heb da niemeer nodig.
Ik laat je vanavond of ten laatste morgen nog wel iets weten wat de naam en type is enz.. linkje enz..ge weet wel.. ;)
moet nu ff weg dus kan ff niet kijken nu :)
Van waar ben jij ?

av018

Legacy Member
ik heb hier ook nog zoiets liggen, van medion, nu ergens jaar oud of zo, met drie jaar garantie

Waterboyke

Legacy Member
Yups, ben ik weer, heb net de doos terug gevonden en alles zit er nog compleet in zoals ik wel dacht, factuur zit er zelfs nog in :p
Kheb da toen 150€ betaalt :oink: , is al bijna 3 jaar oud ondertussen maar ik garandeer u dat da zeker nog heel goe werkt zenne ! :niceone:
Ik heb geen zin om al die gegevens hier allemaal over te typen dus heb ik er snel wat foto's van gemaakt, kan je ook ineens zien wat je allemaal krijgt ! :)
Het gaat dus om DVD Anywhere van het merk 'Marmitek', die zijn in dat soort dingen dus gespecialiseerd, maken nog veel ander soort gelijke stuff ! ;)

Hoe werkt het ?

Heel simpel eigelijk, je sluit de transmitter aan je pc (TV-out) en de receiver aan je TV of het toestel waar je beeld & geluid naar wil sturen. Aansluiten kan via scart ofwel gewoon drie tulpstekkertjes (geel/rood/wit)
Dan heb je ook nog een MouseRemote die je ook aansluit op je pc en dan kun je met de afstandsbediening heel je pc bedienen, met de ronde knop bedien je jouw muis en op de achterkant heb je de klik toetsen ! Deze afstandsbediening gaat dus ook door muren enzo hé ! :niceone:
Als je nog vragen hebt stel ze gerust hoor !

Hier zijn de Foto's !!

Laat ons zeggen...voor 50€ is het voor jouw ! :)

av018

Legacy Member
owkee, mijne is identiek, alleen voor 30 euro is het van jou en het is maar een jaar oud en je hebt nog twee jaar garantie

L.E.D.

Legacy Member
Ja toch wel enkele vraagjes :p

Heb je het zelf gebruikt, want op die fotos ziet alles er nieuw uit (of zijn het oude fotos :p)
Heb je die afstandsbediening ook gebruikt en is die moeilijk te instaleren op pc ? (software erbij etc..)

Die pyramide dingskes die op de foto op die boekskes staan, zitten die er ook bij en heb je die nodig voor die afstandsbediening ?

@ av018, kan je even wat meer info posten aub.

Thx.

Waterboyke

Legacy Member
L.E.D. zei:
Ja toch wel enkele vraagjes :p

Heb je het zelf gebruikt, want op die fotos ziet alles er nieuw uit (of zijn het oude fotos :p)
Heb je die afstandsbediening ook gebruikt en is die moeilijk te instaleren op pc ? (software erbij etc..)

Die pyramide dingskes die op de foto op die boekskes staan, zitten die er ook bij en heb je die nodig voor die afstandsbediening ?

@ av018, kan je even wat meer info posten aub.

Thx.
Hehe, ja tuurlijk heb ik ze gebruikt hoor, ik draag gewoon zorg voor me'n grief da's al ! (foto's zijn daar straks gemaakt !! ;) )
Afstandsbediening ook al gebruikt ja, is niet moeilijk, zit geen software bij, moet je ff downloaden op de site, is maar 200 kb dus..:p
Die boekjes met die pyramides is gewoon reclame dat erbij zat dus eigelijk onbelangrijk..
Doe anders maar een bod..

RpR

Legacy Member
Ik wil er gerust 1 kopen (Omdat er 2 zijn en de koper maar 1 nodig heeft).
Zeg me je prijs inclusief verzending in pm of contacteer mij gewoon via pm.

L.E.D.

Legacy Member
Waterboyke zei:
Hehe, ja tuurlijk heb ik ze gebruikt hoor, ik draag gewoon zorg voor me'n grief da's al ! (foto's zijn daar straks gemaakt !! ;) )
Afstandsbediening ook al gebruikt ja, is niet moeilijk, zit geen software bij, moet je ff downloaden op de site, is maar 200 kb dus..:p
Die boekjes met die pyramides is gewoon reclame dat erbij zat dus eigelijk onbelangrijk..
Doe anders maar een bod..

Owke. Maak er 50 incl verzending van en ik neem ze.
Heb al prijzen gevonden nu van 79 €.

Die afstandsbediening ziet er wel plezant speelgoed uit ;)

Ik stuur nog een pm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan