Thombose
Legacy Member
Aangezien de PC van mijn broertje elke keer uitviel bij zwaar gamen en dat tegenwoordig gewoon elke 15 min doe, vermoed ik dat er een probleem met de voeding is (Sharkoon WPM500).
Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe voeding, van ongeveer 700W, liefst met twee pci-e 6-pins aansluitingen voor de graka.
Wie heeft wat nog liggen?
Thanks,
Tom
Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe voeding, van ongeveer 700W, liefst met twee pci-e 6-pins aansluitingen voor de graka.
Wie heeft wat nog liggen?
Thanks,
Tom