Archief - Een "goeiekoop" gsmeke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kheb gene

Legacy Member
Mijne is gestolen "nokia3510i dus lader heb ik nog)en ik kan niet zonder. Moet goed werken en dat is het. ik gebruik nu die van mijn vader.(3310)
Liefst in het Antwerpse ,dan kan ik hem komen halen

Snoggy

Legacy Member
ik verkoop nen 3510i... half jaar oud, de ghi knop werkt niet meer 100% (soms es ff opnief drukke of gewoon harder drukke)... voor de rest nog prima in orde... zeg mor een prijske. Ik woon ook in antwerpen.

Kheb gene

Legacy Member
De bedoeling is wel dat ik berichtjes kan sturen en je zelf een prijs voorsteld Dan zie ik wel wat ik ermee doe.
Alvast bedankt voor de reactie

D-1337

Legacy Member
ik heb een nieuwe nokia 3300 in de doos enzo,
accesoires zoals datakabel , mmc kaart ,oorkes , zakje , neckstrap
100€ excl

Kheb gene

Legacy Member
D-1337 zei:
ik heb een nieuwe nokia 3300 in de doos enzo,
accesoires zoals datakabel , mmc kaart ,oorkes , zakje , neckstrap
100€ excl

Hier pas ik voor :crazy:

Kheb gene

Legacy Member
Snoggy zei:
ik verkoop nen 3510i... half jaar oud, de ghi knop werkt niet meer 100% (soms es ff opnief drukke of gewoon harder drukke)... voor de rest nog prima in orde... zeg mor een prijske. Ik woon ook in antwerpen.
50-60 euro?

Dat is bijna het dubbele van de gangbare tweedehandsprijs.

tarske

Legacy Member
ik heb nog ne nokia 8310 in perfecte staat liggen,woon te Beveren dus dat is dichtbij,indien interresse hoor ik het wel
greetz

Kheb gene

Legacy Member
tarske zei:
ik heb nog ne nokia 8310 in perfecte staat liggen,woon te Beveren dus dat is dichtbij,indien interresse hoor ik het wel
greetz

Interesse zeker. Misschien ook ineens erbij zeggen dat ik max 25€ wil uitgeven voor een gsm.

*Argos*

Legacy Member
yo m8, heb hier ook een NOKIA 3510i liggen ,hij is in perfecte staat en de batterij werkt nog zo goed als 100%
ik doe hem weg voor 25€

ikzelf ben van Linkeroever/zwijndrecht dus kunnen we misschien ergens afspreken

cyaa

koansdflu

Legacy Member
3310 voor 8 euro excl.
als ge goedkoop wilt gaan
hij werkt nog perfect
alleen schermke is wa afgesleten, maar da verhelpde direct met een nieuw kapke van 1 euro op de zwarte markt :D

Kheb gene

Legacy Member
Dat had ook goed geweest, maar ik heb die van Argos genomen.
Bedankt voor de reacties
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan