Archief - een lening (terug)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thomas120

Legacy Member
zoals mss een paar van jullie weten heb ik een paar dagen geleden een lening aangegaan met iemand vant forum, hij heeft ook gepost da het goe was afgelopen
https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/een-lening.377226

nu, ben ik op zoek naar een lening van 300 euro :p
ik betaal een 350 euro terug, door iedere week 50 euro terug te betalen

this da ik ne w550i kan kope en doorverkope (gsm)

eigelijk ben ik er vrijwel zeker van dat niemand me dit bedrag wilt lenen, maar ik kan het toch proberen, nu dat andere goed is afgelopen is er mss een kans:p ...

en nee dit zijn geen louche zaken, gwn een creatieve manier om wa geld bij te verdienen, doordat ik ni zo creatieg slechte punten heb op school --> geen zakgeld:doh:

jeltex

Legacy Member
Hehe wat een omslachtige bedoening :lol:

Moest ik van jou zijn zou ik gewoon wa beter mn best doen op school :p

Innerlife

Legacy Member
Kan je dat geld echt niet in je omgeving ronselen? Ipv dat aan vreemden te vragen op een forum.. kweet nie ze.. is maar een suggestie :)

enZiiime

Legacy Member
ik zou zeggen veel gelul: Maar tja, hou men 300€ liever hi in men handen, ok ik geef het toe, ik heb geen 300€gvd :P

Nja, mij niet verkeerd oppakken maar veel mensen betrouwen het niet zo aan iemand vreemd lenen,

en die persoon van vorige keer, wie weet ken je hem, en zegt hij dat voor u goede naam tegeven, en kun je nu 300€ pikke, sorry mar op zo'n zaken vertrouw ik niemand, is niet de eerste keer dat zo geld "pikke" van iemand :)

nTFs

Legacy Member
Leer uw geld beheren ipv het allemaal te spenderen aan prullaria.
Dan moette deze dwaze threads ook niet meer posten.

Delirium

Legacy Member
'k Vind da ook maar raar wa em hier zegt
't Is om geld bij te verdienen, maar ge geeft € 50 "intrest"
Dan gaat ge die GSM kopen voor € 300 en dan verkopen voor al meer dan € 350
anders heb je al geen winst :p
En die trouwens maar € 319 nieuw kost.

Of zoek ik het te ver :)

XYRIS

Legacy Member
300€ is wat veel geld om te lenen eh... en zoals Piotke zegt, dat is hier geen bank.

Trouwens, waarom iets kopen en doorverkopen wanneer je het geld niet hebt?
Ik ga ook geen loten hardware of wat dan ook van 2000€ kopen als het geld niet zou hebben. Dit is is natuurlijk spijtig maar het is zo.

Anoniem09

Legacy Member
Zoals iedereen hier al zegt, als je geen geld hebt, kun je niets kopen, spijtig maar het is zo. Ik zou graag nieuwe pc kopen, maarja, als ik er geen geld voor heb zal ik moeten sparen eh, zoals iedereen. Beetje voorbereiding op later, later zul je zeker en vast niet alles kunnen kopen, ga je dan ook meteen leningen aangaan ipv te sparen?

Kwertie

Legacy Member
zaak gesloten denk ik zo?

voor hier vodden van komen ... (mensen kunnen je nog altijd PM'en of mailen, maar wij zijn niet verantwoordelijk voor alles wat niet kan :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan