Archief - FM Transmitter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

/dot

Legacy Member
Om mp3 speler draadloos te koppelen met (auto-)radio.

Omgeving Diest, graag met beschrijving en prijs.

vegeta

Legacy Member
Belkin Tunecast2 FM transmitter met auto-adapter :)
Hoeveel geef je ervoor? 1maal gebruikt, wegens aankoop van itrip :).

L.E.D.

Legacy Member
Geen idee, maar het is wel zo :)

Staat normaal zelfs op de verpakking van zulke toestellen dat het niet mag verkocht worden in België.

Heeft te maken met zend licentie's, stuff like that.

bratz

Legacy Member
als iedereen begint te zenden op een frequentie naar eigen keuze, dan gaat het leuk worden. dan lopen alle signalen door elkaar zodat je uiteindelijk er niks meer mee kan beginnen.

maar zo'n prulle zenden met zo'n laag vermogen dat alleen als je iemand voorbijsteekt er misschien last van kan hebben als hij ook juist op die frequentie naar de radio aant luisteren is.

beter is zo'n ding rechtstreeks aansluiten op de antenne, met een beetje geluk zend je dan niks uit.

EyeBallz

Legacy Member
heb er mij zo eentje aangeschaft via ebay
gewoon zoeken op 'fm usb transmitter'
de meeste zulen uit het buitenland moeten komen, gewoon betalen met paypal, en ze sturen dat wel op (hopelijk :))
de mijne zou deze week/begin volgende week moeten toekomen

:edit:
en het is idd illegaal, ge hebt nl een zendverguning nodig om op de fm-band te mogen uitzenden
maar die dingen hebben zo'n klein bereik dat zo goed als er niks (buiten uw eigen antenne) dat signaal kan opvangen

/dot

Legacy Member
Ah, vandaar, doe ik ook eens iets illegaal, gniffel, gniffel ...

devilface

Legacy Member
vegeta zei:
Belkin Tunecast2 FM transmitter met auto-adapter :)
Hoeveel geef je ervoor? 1maal gebruikt, wegens aankoop van itrip :).

Klein vraagje; waar heb jij die gekocht, want op IA kunde der geen meer bestellen en ik zoek hier ook al lang achter.

Pieter3770

Legacy Member
vegeta zei:
Belkin Tunecast2 FM transmitter met auto-adapter :)
Hoeveel geef je ervoor? 1maal gebruikt, wegens aankoop van itrip :).

Ik ben wel geïnteresseerd!
Hoeveel zou je ervoor willen?
Werkt toch ook met andere mp3spelers dan ipod he? (bv creative)

/dot

Legacy Member
Euh, en nu wordt mijne gezocht ineens een gezocht van iemand anders?

Pieter3770

Legacy Member
nene, nu is uw 'gezocht' een ander z'n 'geinteresseerd' geworden. :)
En aangezien ge al een post gedaan had zonder echt interesse te tonen, dacht ik...
Hoe zit 't nu?

elmo1

Legacy Member
ik heb ene in mijne c3 steken steekt vanachter in mijne autoradio en moet gewoon kabelke steken in mijne psp om mp 3 af te spelen dat gaat ook en is niet illegaal kost 50 euro als ge wilt da ik voor u ene haal moet ge maar iets laten weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan