bosske
Legacy Member
hoi,
medestudente van mn zus wil pc wa upgraden, daarvoor op zoek naar volgende dingen :
- case : towercase in goede staat, liefst zwart, maar wit of zilver mag ook, zonder voeding (met voeding mag maar niet echt nodig, ze heeft nog de voeding uit vorige case)
- cpu : AMD athlon vanaf 1000, ze heeft nu een duron 750, dus is bedoeling dat ze redelijk sneller kan werken, volgens mobo kan ze tot max 2600+ @266mhz FSB
- dvd speler of cdrw of beiden, zwart of wit, hangt af v/d kleur van de case.
- een hdd van 40-80GB max.
ik speel jullie reacties naar haar door, en zij beslist dan over de prijs, so don't shoot me plz
, en als je prijs zowa de "gangbare" prijs van hier is, zal twel ok zijn zenne.
dit is zowat haar verlanglijstje, heb je iets liggen, laat het gerust weten plz (liefst met wa info erbij over de staat, link naar site of merk of type zodak wa kan googlen, of als je kan met fotoke en ook met je woonplaats en meeneemprijs excl., als het dan eventueel moet worden verzonden, rekenen we deze verzendkost er dan wel bij.
(afhalen kan, in regio ovl,antwerpen,brabant, of afspreken in tweekend aan st.pieters station gent)
thx voor jullie reacties alvast!
medestudente van mn zus wil pc wa upgraden, daarvoor op zoek naar volgende dingen :
- case : towercase in goede staat, liefst zwart, maar wit of zilver mag ook, zonder voeding (met voeding mag maar niet echt nodig, ze heeft nog de voeding uit vorige case)
- cpu : AMD athlon vanaf 1000, ze heeft nu een duron 750, dus is bedoeling dat ze redelijk sneller kan werken, volgens mobo kan ze tot max 2600+ @266mhz FSB
- dvd speler of cdrw of beiden, zwart of wit, hangt af v/d kleur van de case.
- een hdd van 40-80GB max.
ik speel jullie reacties naar haar door, en zij beslist dan over de prijs, so don't shoot me plz
, en als je prijs zowa de "gangbare" prijs van hier is, zal twel ok zijn zenne.dit is zowat haar verlanglijstje, heb je iets liggen, laat het gerust weten plz (liefst met wa info erbij over de staat, link naar site of merk of type zodak wa kan googlen, of als je kan met fotoke en ook met je woonplaats en meeneemprijs excl., als het dan eventueel moet worden verzonden, rekenen we deze verzendkost er dan wel bij.
(afhalen kan, in regio ovl,antwerpen,brabant, of afspreken in tweekend aan st.pieters station gent)
thx voor jullie reacties alvast!