Indien er nog een tijdje een garantie op staat en indien het mobo in goede stata is, een bod van 40€ op mobo. Indien de prijs je niet aanstaat zeg hem dan
Zeg me je prijs eens voor die Zalman want hebgeen idee wat er vor te geven. Indien de prijs me aanstaat koop ik hem
