Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tracekiller zei:ik heb er 2 liggen voor pci-e ik heb er een liggen Nvidia ge-force 6600 gewoon en gt en ik kan goedkoop aangeraken een een kaart radeon x700 pro voor pci? laat ij iets weten e
hoeveel mb heeft da?Godspeed zei:Matrox millenium 2 ligt hier nog.
Is dit voldoende?
Wat wil je geven? Ik ben van Kortenberg.
Godspeed
tracekiller zei:ma da is wel hetzelfde e pci-e en pci e
tracekiller zei:ma da is wel hetzelfde e pci-e en pci e
tmagus zei:hoeveel mb heeft da?
Godspeed zei:4mb ram.
Ik heb zo eentje nu in mijn dual screen onder win Xp steken werkt perfect.
Dit is waarschijnlijk waar jij het voor wenst te gebruiken, niet?
drivers: http://www.matrox.com/mga/support/drivers/latest/home.cfm
Godspeed
Surf9 zei:Ik heb nog een ATI Radeon liggen met 128MB ram.
Details en prijs + foto's volgen nog![]()
Mét DVI?Surf9 zei:Ik heb nog een ATI Radeon liggen met 128MB ram.
Details en prijs + foto's volgen nog![]()