Kismet
Legacy Member
Ik was van plan om dit jaar twee graka's (SLI) te kopen van nVidia.
Maar nVidia heeft besloten om hun Volta architectuur ergens volgend jaar uit te brengen i.p.v. dit jaar.
Ik heb nu momenteel een Sapphire HD7870 XT With Boost.
Ik zou graag nog ene willen voor een schappelijke prijs (kaart is tweedehands en bijna 3 jaar oud).
Met 2 HD7870 XT's in Crossfire hoop ik een extra boost te krijgen in games performance voor minstens een jaar lang totdat nVidia met hun nieuwe graka's afkomt.
Maar nVidia heeft besloten om hun Volta architectuur ergens volgend jaar uit te brengen i.p.v. dit jaar.
Ik heb nu momenteel een Sapphire HD7870 XT With Boost.
Ik zou graag nog ene willen voor een schappelijke prijs (kaart is tweedehands en bijna 3 jaar oud).
Met 2 HD7870 XT's in Crossfire hoop ik een extra boost te krijgen in games performance voor minstens een jaar lang totdat nVidia met hun nieuwe graka's afkomt.