DjProbe
Legacy Member
zoals topic titel zegt 
liefst nietoverclocked ! (indien wel, gelieve te vermelden wat je juist gedaan hebt)
gelieve ouderdom te vermelden
alsook of doos, cd's, kabels, factuur, ... nog aanwezig zijn
richtprijzen,
9800 xt (256)wordt hier verkocht tegen 75 € ... dus voor die kaart wil ik ook wel zoiets neerleggen, ....
max 100 € (incl eventuele verzendingen!)
afspreken kan in Gent, Kortrijk (station), wevelgem
thx
greetz
Probe

liefst nietoverclocked ! (indien wel, gelieve te vermelden wat je juist gedaan hebt)
gelieve ouderdom te vermelden
alsook of doos, cd's, kabels, factuur, ... nog aanwezig zijn
richtprijzen,
9800 xt (256)wordt hier verkocht tegen 75 € ... dus voor die kaart wil ik ook wel zoiets neerleggen, ....
max 100 € (incl eventuele verzendingen!)
afspreken kan in Gent, Kortrijk (station), wevelgem
thx
greetz
Probe
