Archief - [GZ] 2 oudere pc-games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grim

Legacy Member
Ik zoek twee oudere spellen:

The 7th Guest
(spelleke in zo een 'spookhuis' waar ge allemaal puzzels moet oplossen)


Burn:Cycle
(spelleke dat ge binnen de 2 uur moet uitspelen zogezegd, met schieten en puzzels)


allebei oude spellen.
Ik had die vroeger op cd-i, maar die console is nu nogal euhm, gammel. Heb onlangs vernomen dat mijn twee favoriete spellen van de cd-i (bovenstaande dus) ook uitgebracht zijn voor pc (wel al lang geleden), dus wou ik langs deze weg vragen of iemand één van de twee of misschien zelfs alletwee in zijn/haar bezit heeft en van de hand wil doen. Gelieve al direct een vraagprijs bij te voegen.

Voor alle duidelijkhgeid, ik zoek dus de PC-versie, en NIET de cd-i versie.
Thx.

Rage

Legacy Member
ik heb nog een cdi thuis liggen, misschien interesse? amper gebruikt!

Allez, kmoet thuis eerst zien of we die nog hebben :)

vanwaar zijt ge trouwens?

*edit*

ik weet dat ge de pc versie zoekt, maar wie weet moest ge die prul nog hebben voor een zacht prijsje :)

D-Three

Legacy Member
Damn. The 7th Guest zegt mij wel iets. Ik denk niet dat ik het heb liggen maar ik heb het zeker nog gespeeld op de PC. Toen had ik het geleend van iemand alleen weet ik niet meer van wie :) Ik zal ff rondvragen maar kan niks beloven.

Hoewel ik er mij nog bitter weinig van kan herinneren, was het een soort point-and-click adventure met allerlei op te lossen puzzels. Klopt dit? Al heb ik totaal geen idee meer waarover het precies ging :). Ik kan je wel de verschillende Myst games aanbevelen die ongeveer hetzelfde aanbieden.

Grim

Legacy Member
Ja, we hebben het over hetzelfde spel, en is inderdaad in het Myst genre. Maar het is vooral uit nostalgie dat ik het spel graag zou hebben, dus andere aanbevelingen in het genre zijn niet echt nodig, toch bedankt en laat het mij zeker weten mocht ge erop stoten :).

astragtuner

Legacy Member
Ah...waar is de tijd van de 7th guest :)
Kwas nog nen snotter toen ik da speelde
Vond hem zelfs beter dan The 11th hour

twiel

Legacy Member
dacht dat ik em liggen had (7e guest) maar tis 11th hour, het vervolg, nog eens verder zoeken :)

Grim

Legacy Member
The 11th hour heb ik ook. Onlangs mij nog vrij lang mee geamuseerd. :)

Dragon Racing

Legacy Member
Ik denk zelfs dat the 7th guest hier nog ergens onder het stof ligt bij mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan