*HittriX*
Legacy Member
ik ben dus vanplan een nieuwe cpu / mobo(AGP) te kopen.
min. een 3200+ ik heb meer intresse in een 3500+ of hoger, voorkeur voor een venice of san diego core.
als ge alleen eene cpu hebt die ge vanplan zijt te verkopen of alleen een mobo hebt mag ge ook altijd iets laten weten.
ik koop alleen als het aanbod mij aanstaat.
min. een 3200+ ik heb meer intresse in een 3500+ of hoger, voorkeur voor een venice of san diego core.
als ge alleen eene cpu hebt die ge vanplan zijt te verkopen of alleen een mobo hebt mag ge ook altijd iets laten weten.
ik koop alleen als het aanbod mij aanstaat.

fsb = 314 en wrs nog meer, zal dan es testen anders