Dannykills
Legacy Member
Ik zoek dus een bareboneke.
Liefst met ne cpu al bij de rest heb ik hier genoeg liggen ergens
Tis voor een projectje.
Liefst zo goedkoop mogelijk, ahtlon dingske is al genoeg.
Laat maar zien wat je hebt en hoeveel je er nog graag had van gekregen.
Mvg
Danny
PS: ben zelf van Lebbeke en streken rond zaventem/grimbergen mogen ook.
Liefst met ne cpu al bij de rest heb ik hier genoeg liggen ergens

Tis voor een projectje.
Liefst zo goedkoop mogelijk, ahtlon dingske is al genoeg.
Laat maar zien wat je hebt en hoeveel je er nog graag had van gekregen.
Mvg
Danny
PS: ben zelf van Lebbeke en streken rond zaventem/grimbergen mogen ook.
