mijn piaggio vespa gaat binnenkort tekoop komen te staan.
kheb bijna mijn rijbewijs dus ie mag de deur uit binnenkort in januari
+-5000 km is van '99
niet veel gereden, altijd binnen gestaan
afgesteld geweest, gaat 25-30km/h
nooit probs met starten enzo, nooit mee stilgevallen enzo
mss is januari nog tever af voor u, ge ziet maar

pm voor meer
grtzz