untouchable666
Legacy Member
yuw ik heb dus 2-3jaar gewerkt met een pentium 4 3000mhz met 512 mb ram 133, 120gb harde schijf, (pcken van den aldi)
Dat spel begint het te begeven ik wordt er zot van,
ik zoek dus: Een mooi desktop pc zonder scherm, niet het nieuwste, maar mag toch degelijk zijn.
PS: Ik wil erom komen in de buurt van AALST.
Ik wil ook mij pc geven in ruil of met opleg...
MVG PM!
Dat spel begint het te begeven ik wordt er zot van,
ik zoek dus: Een mooi desktop pc zonder scherm, niet het nieuwste, maar mag toch degelijk zijn.
PS: Ik wil erom komen in de buurt van AALST.
Ik wil ook mij pc geven in ruil of met opleg...
MVG PM!