Heb ne zilvere liggen, ouder dan 1 jaar dus geen garantie meer, heb er wel amper meegespeeld en slechts 2 keer opgeladen dus hij is nog zo goed als nieuw(nergens krassen,...). Heb 3 spellen mario kart, mario advance 3 en colin mcrae rally 2.0. Alles zit nog in de originele verpakkingen. Enkele dagen geleden heb ik een thread gestart maar omdat ik alles ineens wou verkopen kwam er niet echt veel reactie daarom ben ik bereid om alles afzonderlijk te verkopen dus mocht je interesse hebben dan mag je een bod doen.