Archief - [GZ] Graphische kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cool_boy_ke

Legacy Member
Hey !

Ik heb een probleempje met BF2 => Gisteren geinstalleerd, ik wou het openen dan kreeg ik een zwart scherm dat dus versprong naar 800x600, en dan kwam ik weer op m'n bureaublad :( Na de patch hebben te geinstalleerd bleef het probleem ook.
Ik ben zo'n 99% zeker dat het met mijn videokaart te maken heeft ^^
Daarom zoek ik ook een graka die goedkoop is (da's het leven van minderjarigen hé :p) en zonder probleem BF 2 op Low-Med speelt ?
Dus je mag tweedehands graka's posten of ergens een graka van een andere website en eigen ervaringen. Als het tweedehands is mag de graka niet ge-overclockt zijn geweest ofzo. Liefst ook geen PCIe want dat ondersteund m'n moederbordje niet :unsure:

Bedankt

/Edit : kijk ook eens in m'n sigje daar staan nog dingen in die 'gezocht' zijn :cool:

the meister

Legacy Member
hello boy
ik zie da dus da gij een g-force 4 ebt. da spel heeft een bug tov een g-f 4. je moet gewoon een speciale patch installen om het spel te laten draaien.


op deze pagina
staat de crack

klik hier op "Click here to begin your download" en de patch zal installen. verder instructies staan in het zip bestand zelf.
normaal moet je dan wel kunnen gamen met u graka ;)

Spector

Legacy Member
kheb geen te koop maar voor een goedkope die battlefield draait: AIT radeon 9600 pro

cool_boy_ke

Legacy Member
Bedankt voor de patch te posten ik ga hem seffes proberen heb juist m'n pc geformateerd (zit nu op laptop)
Ik d8 ook al aan de volgende :
ATI Radeon X700 Pro of X800 GT
nVidia GeForce 6600 GT
Alle 3 rond de 170€ :)

Edit : Die Geforce 4 patch werkt niet :( In de read-me staat dat em voor de demo is :cry:

XYRIS

Legacy Member
Wa geef je voor een SPIKSPLINTERNIEUWE 9600Pro ???

=> had ze besteld en moest ze niet meer hebben maar moet ze toch kopen.
Ik ga ze vandeweek halen. Ze zit dus nog in zijn plastiek en mooi in doos.

Ik weet zelf nog ni wak er ga voor betalen ongeveer want die hadden ze van de
site gehaald omdat die uit de stock was maar ik wou zo één, dermee da ze hem
besteld hebben.

magali vb

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Bedankt voor de patch te posten ik ga hem seffes proberen heb juist m'n pc geformateerd (zit nu op laptop)
Ik d8 ook al aan de volgende :
ATI Radeon X700 Pro of X800 GT
nVidia GeForce 6600 GT
Alle 3 rond de 170€ :)

Edit : Die Geforce 4 patch werkt niet :( In de read-me staat dat em voor de demo is :cry:

normaal gaat em ook voor de full game, als voor de demo

cool_boy_ke

Legacy Member
9600Pro kan ik voor 74€ krijgen. Als je kan bewijzen dat em echt splinternieuw is dan koop ik hem mischien ^^

XYRIS

Legacy Member
74€ nieuw?

Ik kan natuurlijk aan het kasticket bewijzen dat hij spiksplinternieuw is.
maar ik zeg u dat ik hem zelfs nog moet halen.

saiyan``

Legacy Member
ik heb een sparkle 6600gt met zalman vf-700 cu cooler voor 130 €

cool_boy_ke

Legacy Member
AGP 8x Radeon 9600 PRO 256DDR TV/Out DVI-I 2V Asus voor 90€
Excuseer ik had de BTW-vrije prijs :x :unsure:

babaar

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
AGP 8x Radeon 9600 PRO 256DDR TV/Out DVI-I 2V Asus voor 90€
Excuseer ik had de BTW-vrije prijs :x :unsure:


Sapphire ATI 9600PRO, 256MB TV-out,DVI-I,AGP8x,retail 81.65 €



ik bied je r9800xl (van medion pc) (r350, 256bit, 1280 drr, 350/310 = lager geklockte r9800pro) voor € 50, wel zonder gemonteerde koeler (die kan je erbij krijgen maar de plugjes zijn al gesneuveld voor er een h20-koeler op te zetten)
speelt bf2 op perfect medium

en een coolermate 120mm low-noise blue led met fangrill in the box (ongeopend) voor € 5
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan