cool_boy_ke
Legacy Member
Hey !
Ik heb een probleempje met BF2 => Gisteren geinstalleerd, ik wou het openen dan kreeg ik een zwart scherm dat dus versprong naar 800x600, en dan kwam ik weer op m'n bureaublad
Na de patch hebben te geinstalleerd bleef het probleem ook.
Ik ben zo'n 99% zeker dat het met mijn videokaart te maken heeft ^^
Daarom zoek ik ook een graka die goedkoop is (da's het leven van minderjarigen hé
) en zonder probleem BF 2 op Low-Med speelt ?
Dus je mag tweedehands graka's posten of ergens een graka van een andere website en eigen ervaringen. Als het tweedehands is mag de graka niet ge-overclockt zijn geweest ofzo. Liefst ook geen PCIe want dat ondersteund m'n moederbordje niet
Bedankt
/Edit : kijk ook eens in m'n sigje daar staan nog dingen in die 'gezocht' zijn
Ik heb een probleempje met BF2 => Gisteren geinstalleerd, ik wou het openen dan kreeg ik een zwart scherm dat dus versprong naar 800x600, en dan kwam ik weer op m'n bureaublad
Na de patch hebben te geinstalleerd bleef het probleem ook.Ik ben zo'n 99% zeker dat het met mijn videokaart te maken heeft ^^
Daarom zoek ik ook een graka die goedkoop is (da's het leven van minderjarigen hé
) en zonder probleem BF 2 op Low-Med speelt ?Dus je mag tweedehands graka's posten of ergens een graka van een andere website en eigen ervaringen. Als het tweedehands is mag de graka niet ge-overclockt zijn geweest ofzo. Liefst ook geen PCIe want dat ondersteund m'n moederbordje niet
Bedankt
/Edit : kijk ook eens in m'n sigje daar staan nog dingen in die 'gezocht' zijn



