Icanus
Legacy Member
kmoet een pctje hebben voor m'n zuster op te dumpen
HD moet er nie persé inzitten, cd-rom/writer zeker niet (prijs drukken)
scherm ook nie nodig (heb ier nog ne 15" visbokaal staan)
kwil minstens ne P3 600 en 128MB RAM
shoot me ur best offer!!
liefst mailen: vaernewyck.dries AT telenet DOT be
HD moet er nie persé inzitten, cd-rom/writer zeker niet (prijs drukken)
scherm ook nie nodig (heb ier nog ne 15" visbokaal staan)
kwil minstens ne P3 600 en 128MB RAM
shoot me ur best offer!!
liefst mailen: vaernewyck.dries AT telenet DOT be