Archief - [GZ] pII pc met min 256mb ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dognose

Legacy Member
dus ik zoek een oud pcbakske met deze componenten (of liefst zo dicht mogelijk)

pII of pIII (en bijbehorend moederbord)
256mb ram
cd lezer

das eigenlijk alles :d
dit in een simpel caseke


iemand iets liggen?

Godspeed

Legacy Member
Hi,

Heb hier volgende pc staan die ik eigenlijk niet meer benut:

P2 350
64Mb Sdram
Mobo:
Intel 740-854 8Mb Graka (passief gekoeld)
4Gb HD
Soundblaster 128
Floppy
CDrom
Midi Tower met Logon 300W voeding P4 ready.

Batterij is wel plat voor het mobo.
Te ruile tegen Hardware, software of andere dingen die je misschien in ruil wenst te geven.
Anything goes :-).

Mvg

Godspeed

Gert1

Legacy Member
Dit heb ik hier staan:

GuineIntel
Pentium II Processor 350MHz
128Mb Ram (moet ik eens nazien of er nog een slot over is, dan kan ik er nog 32Mb bijsteken)
Hdd1: Seagate Totaal: 503Mb Gebruikt: 307Mb
Hdd2: Seagate Totaal: 1.96Gb Gebruikt: 64kb
Creative soundblaster 16 Plug and play
Gameport
Toshiba CD-rom XM-5702B
Standaard diskettecotroller
Netwerkadaptor
2x USB

Shello

Legacy Member
ik heb ook nog een oud systeempje

p2 400 mhz
128 mb ram er al in, heb hier nog 2 latjes van 128 ram elks liggen
9,8 gig hd
dvd lezer
2 netwerkkaarten
soundkaart

wa wil je ervoor geven?

dognose

Legacy Member
@ godspeed ram is te weinig als ik het zo zie

@ shello met 1 latje 128 bij (dus totaal 256), zonder hdd,zonder sound en zonder de netwerkaarten
25€ ongeveer? mss 30

Shello

Legacy Member
ik doe liefst alles in een keer weg
wat dacht je van 40 euro?

dognose

Legacy Member
dus dat wordt dan in totaal met 384mb ram
in wat voor een case zit dit?

Godspeed

Legacy Member
Voor 25€ breng ik het tot in Leuven.
Ram gaat ge hier snel op de kop kunnen tikken.

Godspeed

Gert1

Legacy Member
de mijne moogde ook hebbe vo 25€...maar dan moete hem wel komen halen

RumaNoV

Legacy Member
Compaq Deskpro EP/SB
Intel PentiumII 350Mhz
64MB SDRAM
4,3GB Maxtor harde schijf (=leeg)
36x Liteon cdrom
3,5" diskettestation
S3Trio3D 4MB VGA
ESS ES1868 Sound
Realtek 8029AS 10MBIT

20 euros, ook wel komen afhalen.

Godspeed

Legacy Member
Ja geen probleem.

Hij werkte perfect tot vorige week de bios bij het opstarten zegt dat de CPU verandert geweest is.
Maar das gewoon de batterij die leeg is van het mobo.

Ge moogt em komen testen in Kortenberg of ik zet hem aan bu u in Leuven voor ge akkoord gaat.

Godspeed

dognose

Legacy Member
ik woon in haasrode eigenlijk,
als je via de E40 komt is het makkelijker dan leuven zelf
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan