Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeltex zei:Kheb ze allebei maar kheb zo'n beetje een emotionele band met Resident Evil aangezien Resident Evil 1 de eerste game was die ik ooit speelde.
Dus misschien zal mijn prijs wel iets te hoog zijn en zoek je hem beter tweedehands in een gameshop ofzo. Maar goed hoeveel wil je ervoor geven ?

