Moes
Legacy Member
Ik zou graag nog eens een desktop samenstellen
Ik heb ondertss bod gedaan op ram, maar zoek dus nog cpu en mobo, socket 939.
Ook voorstellen voor graka(pci-x) zijn welkom.
vermeld er liefst bij welke staat,ouderdom,wat er allemaal bijzit,etc..
ook liefst de prijs incl verzending.
thx
Ik heb ondertss bod gedaan op ram, maar zoek dus nog cpu en mobo, socket 939.
Ook voorstellen voor graka(pci-x) zijn welkom.
vermeld er liefst bij welke staat,ouderdom,wat er allemaal bijzit,etc..
ook liefst de prijs incl verzending.
thx