Archief - [GZ] Sony psp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fir3wulf

Legacy Member
de psp die ik zoek, dat ze niet met te hoge prijzen afkomen, rekening houdend dat volgende week het psp giga pack uitkomt

Witte8

Legacy Member
verwacht toch niet teveel va da gigapack!!

valuepack:

Het Value Pack bestaat uit de PSP met beschermhoes, een Memory Stick Duo van 32MB, een batterijpack, een hoofdtelefoon met afstandbediening, een stroomadapter, een draagriem en een video-/music-/gamesampler op UMD, inclusief niet-interactieve demogames.

gigapack:

"The Sony PSP GigaPack is basically a Value Pack with a new packaging, screen cloth, USB transfer cable, Sony PSP stand [Crappy quality, but meh.]. But, the best thing of all is, the 1gb Memory Stick! What i'm thinking is, does this mean a dall in Memory Stick prices? Who knows, tell me what you think in this thread."

idd ge hebt uwe usb kabel en dan het interessantste uw memorycard van ne gig


adviesverkoopprijs psp valuepack 249.99

adviesverkoopprijs psp gigapack 249.99


en veel goeikoper gade em nie vinden

reden:sony heeft geen concurrentie voor dit toestel
nog steeds splinternieuw
moet nog winst op gemaakt worden ook

ps:voor alleman begint over winst ... ik werk int weekend in een gameszaak dus ik zien wel is wa er aangekocht wordt tegen welke prijs en ditto verkocht...ge zou verschieten hoe weinig dat da is!!

psycho_256

Legacy Member
ik heb een psp liggen die ik wegdoe het is het volleidge valeu pack emt 2 games ( world tour soccer, virtua tennis) en 1 film ( spiderman 2)

wat geef je ervoor?

timmeken

Legacy Member
ik had ook nog psp liggen, maar dit is gewoon te belachelijk om hem hier te zetten ...

psycho_256

Legacy Member
firewulf1 zei:
Aangezien het niet echt mn games zijn begin ik €150

das de moeite ni

psp is mandje oud, games koste nieuw nog +-50€ en een filmkost ook nog is +-20€

psycho_256

Legacy Member
kweget ni ma 150 is echt wel ene belachelijk bod volgens mij ze als ge zie dat eht valeu pack 250 kost de games apart nog is +-50€en diene dvd dan +-20€

.b0rn!

Legacy Member
PSP + 256MB MS + Wipeout Pure
geen dode of luie pixels
200€
PM me

hey69

Legacy Member
morgen of zo zetk mijn standartpack ook te koop.
alleen psp met lader en spiderman filmken +128mn duo kaarjte
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan