Archief - [Gz]AGP graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plut0r

Legacy Member
aangezien ge als debiel wordt uitgescholden als ge interesse hebt voor iets, open ik maar nieuwe topic

budget : 90 à 100 eurokes zal wel voor volgende week zijn ofzo kzie wel ;)

gravendelver

Legacy Member
+- 2 jaar oud (maar een klein jaar gebruikt geweest, niet intensief)
Nooit oc'ed geweest
Geen garantie
Originele cooler

gravendelver

Legacy Member
@Plut0r
Ik weet ook niet meer welke threads ik allemaal moet volgen eh ;)
als het lang duurt kan je altijd eens pmmen.
Antwoord op uw vraag: Is niet volledig die kaart, het is dezelfde core maar iets lager geclocked, deze kaart is gemaakt door msi in opdracht van medion (kan mij vergissen, maar ben vrij zeker)

Rage

Legacy Member
van waar zijt ge plutor? ik kan mss een radeon9800pro aanbieden. Enkel als we ergens kunnen afspreken.

- Het is een Sapphire Radeon 9800 Pro 128mb
- De kaart is van augustus 2004
- Aangekocht bij Hofline.com
- Factuur aanwezig (moest je die willen hebben)
- Doos zit erbij. Ik ben niet helemaal zeker van de drivers. (maar die zal je niet nodig hebben ati.com heeft alles wat ge nodig hebt)
- Enkel als we kunnen afspreken Hasselt/diepenbeek (of Als ge per se wilt, op eigen risico de post)
- Originele cooler
- éénmaal overclocked. 5% hogere clock denk ik... voor een 10 minuten.
- Ik weet niet of dit een R350 of een R360 core is. R360 core = XT core, dan kunde die flashen naar een XT zonder problemen. Ik kan dit te weten komen door de cooler te verwijderen. (ga ik op dit moment dus niet doen)
- Vraagprijs: €80

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
ik heb mijn email adres ge'pm'ed ... en heb stuk of 4 pm's gestuurd met daarin wanneer af te spreken en stuff... heb geen email adres gekregen om toe te voegen, dus mss dat gij mij beter toevoegd :p

dacht gewoon : zal het te druk hebben met examen fzo :]
soz'

Plut0r

Legacy Member
Ik ben van brugge dus hasselt is iets te ver ;)

dus gravendelver die kaart zat dus al in pc toen pc aangekocht?

Ironpole

Legacy Member
Plut0r zei:
Ik ben van brugge dus hasselt is iets te ver ;)

dus gravendelver die kaart zat dus al in pc toen pc aangekocht?


Het is eigenlijk een gewone 9800 XT maar lager geclockt omdat ze in OEM-PC's te warm werden. Maar in gewone PC's kan je die dus naar hun normale clock zetten en heb je een XT. Goei kaartje ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan