DrWho
Legacy Member
Kort: Momenteel steekt er in mij pc nog een MSI G4 Ti4200. Kaartje is hopeloos verouderd voor het recentere spellenwerk. Ik speel nu AoE III op zowat de laagste settings, waardoor ik die fantastische graphics mis.
Aangezien ik een occasioneel gamer ben, wil ik ook niet meteen m'n heel mobo gaan vervangen voor PCI-E (waar de keuze graka's vele malen groter is...) want dan gaat de prijs weer onnodig omhoog.
Ik zou dus makkelijk voldoende kunnen hebben aan een "afdankertje" van een fervent gamer, die gauw nieuwe horizonten wil verkennen.
Moesten er gamers zijn die van plan zijn hun agp graka te verkopen, post hier iets zou kunnen dat ik geïnteresseerd ben.
Thx
Aangezien ik een occasioneel gamer ben, wil ik ook niet meteen m'n heel mobo gaan vervangen voor PCI-E (waar de keuze graka's vele malen groter is...) want dan gaat de prijs weer onnodig omhoog.
Ik zou dus makkelijk voldoende kunnen hebben aan een "afdankertje" van een fervent gamer, die gauw nieuwe horizonten wil verkennen.
Moesten er gamers zijn die van plan zijn hun agp graka te verkopen, post hier iets zou kunnen dat ik geïnteresseerd ben.
Thx


