IPod shuffle 1 Gig +/- 3 maanden (geen garantiebewijs meer -> verloren gegaan). Werkt nog perfect. Ik gebruik hem niet meer aangezien ik nu altijd mijne PSP mee heb als MP3-player. Ik ben van Limburg maar werk in Brussel. Doe zelf een bod, maar voor €100 mag je hem zeker hebben !