@PuSsYcAt DoLlS
Sorry, heb niet echt iets om te ruilen, dus enkel kopen eigenlijk, sorry.
@black_dragon
Laat ons zeggen voor een nds+game zou ik zo'n 70 euro willen geven (misschien iets meer, misschien iets minder, hangt dan af van de staat, de garantie,...)
@gili
Sorry, maar geen interesse in een spel alleen, heb dan nog altijd geen console...
En mijn mailbox is beetje leeggemaakt, dus nu kun je weer sturen.