ExiT83
Legacy Member
Ik heb ier nog een moederbord liggen (ATX off course) maar geen case meer. Ik wil deze gebruiken als router en vandaar dat een platte case extra makkelijk zou zijn. Dus als je eentje liggen hebt die je wilt wegdoen(of verkopen alst echt moet
hehe)
Laat het me even weten.
MvG
hehe) Laat het me even weten.
MvG