Archief - [GZ]Sata HDD >=200GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kicko

Legacy Member
Ik zoek een sata hdd van 200Gb of groter. Liefst in de buurt van antwerpen, tessenderlo, diest, beringen,..

Zet er ook bij hoeveel je er nog voor zou willen hebben.

$anka

Legacy Member
enige dat ik nog heb liggen is een maxtor 120Gb (6Y120M013541A)

ik weet dat minder is dan je wou, ma bezie het is. is het toch te weining, dan heb je er bij deze een gratis upke bij ;)

kicko

Legacy Member
Bedankt voor het aanbod $anka. Ik heb echter eentje van 200GB gevonden op tones.

LeDragon

Legacy Member
Ik heb nog een s-ate HD liggen van MAXTOR
hij is wel 160 GB ipv 200

Goed nieuws misschien. Ik woon 1km van Tessenderlo.
Nl. van Klein-Vorst

kicko

Legacy Member
Is dat de Diamondmax 10 versie van die harde schijf. Dan heb ik misschien wel interesse. Voor de 200Gb hd op Tones heb ik 75 euro betaald. Ik zou 55 a 60 euro geven voor een 160Gb.

$anka

Legacy Member
even om toekomstige mizerie te vermijden. hang geen maxtor sata aan een nForce4 moederbord. da geeft alleen maar probs!

kicko

Legacy Member
Hehe, kheb hier al een maxtor van 200Gb aan mijn ASUS A8N Sli hangen en nog nooit problemen mee gehad. Ik vertrouw wel enkel de diamondmax 10 serie. Misschien zijn er enkel problemen met diamondmax 9 serie ofwel heb ik gewoon veel geluk :)

LeDragon

Legacy Member
Euh, dat het een 10 versie is?
buh, hoe zie ik dat ?
ah ik lees net bovenaan DiamondMax Plus 9
ik weet alleen dat ik die schijf nog geen half jaar heb.

gekocht in pc warez in herentals
hieronder de gegevens van de site van de winkel.

Maxtor 160Gb 7200 8mb S-ATA
» Onderdelen overzicht » Harde schijven intern

Toegevoegd 18/10/2005 12:44:33
Laatste wijziging 18/10/2005 12:44:33
Online http://www.maxtor.com/_files/maxtor...


Serial ATA version enables transfer speeds up to 150 MB/sec
8MB Cache Buffer
Quiet Drive Technology
100 % FDB (fluid dynamic bearing) motors
Maxtor Shock Protection System
Maxtor Data Protection System


€ 83,00


Voor 55,01 euro mag je hem hebben hoor.

(reden waarom ik ze wegdoe? Wel, kom kijken. Kzit nu al met 3 HD's van elk 250 GYG.

krijg er geen meer bij , tenzij ik moet verlengstukken moet werken etc...
zever dus :)

kicko

Legacy Member
kheb het nog eens nagekeken, en eventuele problemen met de diamondmax 9 en nforce4 zouden op te lossen zijn met een firmware update.

LeDragon, voor 55.01 euro wil ik de hdd wel kopen. Is het goed dat ik die vrijdag of zaterdag kom halen?

LeDragon

Legacy Member
Owkey, goed voor mij.
Zeg maar waar in Tessenderlo.
parking van t" LOO of de Kerk of zo ?...

Moet wel vrijdag NA 1800 zijn ofwel zaterdag door de dag :)

kicko

Legacy Member
LeDragon, vrijdag kan ik om 18h aan het Loo zijn. Ik zal aan de hoofdingang wachten dan, okay?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan