jeroen65
Legacy Member
Ik weet het het is mss een rare vraag maar voor carnaval dit jaar zoeken wij trouwkleren om ons te verkleden. Dus als gij mensen weet die het weg doen gelieve mij dan te contacteren... Ik weet dat deze dingen veel geld kosten en dat mensen dat niet wegdoen maar ge weet maar nooit hé :doc:
PM mij maar als je iets moest hebben
PM mij maar als je iets moest hebben