Archief - [gz]tv kaartje voor pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamer505

Legacy Member
kzoek een gwn simpel tv kaartje voor in mn pc te proppen graag met de drivers erbij
kzou gwn mn xbox er wille op aansluiten om via dan het pc scherm te gamen
liefst ruilen want mn geld is bijna op :(
kheb te ruil :
asus radeon 9200 se
games:
lagacy of kain defiace
dvds:
hulk
sphere

pm me of post het hieronder maar
ps: kben van leuven dus afspreken daar byez :)

mooseman007

Legacy Member
zoek achter bv een pinnacle pctv (pro) kaartje. die zijn erg geschikt hiervoor (nagenoeg geen latency, en enorm goeie weergave (hoge resolutie) ). de hauppauges pvr serie daaarentegen is niet bruikbaar om een console op aan te sluiten (juist vanwege veel te veel latency).
Heel goeikoop zal je die pctv kaartjes niet vinden (ook tweedehands niet, tenzij je wat zoekt) want ze zijn uiteindelijk hun geld wel waard.

mvg
mooseman007

Box

Legacy Member
Ik heb anders wel interesse in die radeon van u. Ruilen kan ik niet, maar als ik ze koop hebt ge toch weer wat geld erbij he... Hoeveel had ge graag nog gehad voor die kaart?
Afspreken in Leuven is mogelijk.

*edit* heeft die kaart ook dvi-uitgang, anders ben ik er niet zoveel mee (moet 2 uitgangen hebben voor pc-schermen)?

ravenous

Legacy Member
kheb een leadtek TV2000XP deluxe, 1 nadeel zit een soort broom op het geluid da ge krijgt van de tvkaart, kunt dan wel uw geluid rechtstreeks in geluidskaart steken
(heb al gemaild naar leadtek voor dit probleem moet alleen nog antwoorden, heb ondertussen wel al een ander tvkaartje(pinnacle pctv stereo :))), beeld is wel goed geen klagen over.

als get wilt, wilk wel ruilen voor videokaart, let me know :)

gamer505

Legacy Member
box aan hoeveel had je gedacht om te geven ?ps:
die 3d kaart heeft gwne schemruitgang>s-vidout>comp out

ravenous ma kgebuik onboard geluid hoe moetek dat dan oplosse ?
:)

ravenous

Legacy Member
Der zit een line in op die tvkaart ma is beter da ge die gebruikt van geluidskaart. en daarbij moet ge zowizo uw geluid aan uw line in hangen van geluidskaart

yezzer

Legacy Member
is uw radeon passief of actief gekoeld?
en zijn daar alle tv-out kabels bij?

ik ben jos

Legacy Member
ik heb hier nog een hercules smart tv stereo en ben wel geintresseerd in een ruil met de asus radeon 9200 se.
leuven is nie ver van hier, dus ik kan wel is naar daar komen.

Box

Legacy Member
Kweetnie precies. Ik dacht aan een goeie 20€, aangezien ge ze voor 35 ofzo nieuw kunt kopen (da's dan een 9250, maar ik neem aan dat die ni slechter zijn).
Ze ge eens een linkje knn plaatsen naar die kaart ofzo, dan weet ik precies wat het is...

lord of me

Legacy Member
Kheb hier nog een PCTV Pro liggen (alleen kaart ) . Ik Kan easy naar leuen komen.Wat geef je?

gamer505

Legacy Member
khbe een van onze pa gekregen ^^
post mag toe ^^
ff ter info die radeon kaart is nu te ruil bij hardware tegen een pc game byez ^^ :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan