ja tis zeker een dvd rom kebbem overlaatste gekocht maar heb nu een dvd rw dus dvd rom eruitgehaald, zeker goeie snelheid zene gene oude brol... ik kant morge eventueel kome brenge voor 5 € vergoeding dus 15 € samen ... heb je msn gravendelver? stuur pm ;-)