mja, liefst ene met baget, daar kannek wel mee werken
ma als er iemand iets heeft, waar ik niet mee kan werken, en die ziet dat zitten om dat voor mij even te lassen mag dat altijd natuurlijk
is gewoon metale contructie van men autozetel die een beetje uiteen hangt.
Vergoeding is vanzelfsprekend, maar ik ga er geen bedrag op plakken, dat bespreek iet met die persoon zelf wel