EilandGlorie
Legacy Member
Ik ben op zoek naar het huidige topmodel iPad. Heb momenteel een ipad air 2 128GB maar zonder 4G en dat zou ik nu net wel willen gaan gebruiken.
Iemand die dus een 4G model zou te koop hebben, spacegrey of eventueel mits opleg natuurlijk zijn 4G wil ruilen met mijn Wifi-model, laat het gerust weten!
Iemand die dus een 4G model zou te koop hebben, spacegrey of eventueel mits opleg natuurlijk zijn 4G wil ruilen met mijn Wifi-model, laat het gerust weten!