Hey,
Ik ben op zoek naar een oude ISA netwerkkaart voor in mn 486.
Ik woon in Eke, dus liefst iemand die tussen Gent, Deinze, Oudenaarde woont.
En ik had graag het model geweten voordien, zodat ik op google kan zoeken of die met linux werkt.
groetjes,
gunnix