tijl
Legacy Member
Hi,
Ik ooit eens KoH demo gespeeld en ik was er wild van... maar ik kan het nergens meer in de rekken vinden
. Daarom zoek ik iemand die KoH beu is gespeeld of gewoon niet meer nodig heeft en het graag aan me wil verkopen. De verkoper mag de prijs zelf bepalen maar wees wel redelijk vermits het al een tijd uit is en omdat het 2de hand is. Is er nog een vraag stel ze maar
.
DBV,
Tijl Aka Ph0en1x
Ik ooit eens KoH demo gespeeld en ik was er wild van... maar ik kan het nergens meer in de rekken vinden
. Daarom zoek ik iemand die KoH beu is gespeeld of gewoon niet meer nodig heeft en het graag aan me wil verkopen. De verkoper mag de prijs zelf bepalen maar wees wel redelijk vermits het al een tijd uit is en omdat het 2de hand is. Is er nog een vraag stel ze maar
.DBV,
Tijl Aka Ph0en1x