Hallo, allemaal.
Ik ben op zoek naar LEGO spellen voor de PSvita.
Ik ben bereid nog max. 12-13€ te geven per spel, afhaande van enkele factoren en inc. verzending.
Voorstellen met andere spellen zijn ook welkom.
Alvast bedankt!
(Harry Potter heb ik al btw

)