ik heb nog enkele (5) nieuwe memorycards liggen, Sony, nog in gesloten originele verpakking, 8mb, indien interesse, laat maar iets weten via pm.
(stond hier al eerder es te koop, maar thread toen door mod.gesloten, wegens verkeerde prefix, en iemand toonde toen interesse via pm maar intss nix meer van hoord, dus zal ik het straks opnieuw te koop zetten in thread)
12,5 excl./stuk
14 incl./ stuk
af te halen ofwel dendermonde, ofwel dit weekend (tot morgen +/- 17u) in oostende.