Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woverke zei:trouwens, als ge het basisspel hebt zijn er superveel gratis uitbreidingen:
www.mstrainstop.com
onder andere alles wat er in België nu en vroeger rondreed
- HSR: High Speed Route (een denkbeeldige Belgische route)
- Antwerpen-Brussel: Een perfect nagebouwde route.
- Rotterdam - Schiphol: Een Nederlandse lijn
- LGVmed: Ligne a grande vitesse mediterannée: een franse HSL, heel schoon gemaakt.

BlueSkyraider zei:Die lijn Antwerpen-Brussel is idd leuk met alle Belgische locos en stellen.
tZou nog toffer zijn mocht het volledige (hoofd)spoornet van Belgie beschikbaar zijn![]()




DreamWearl zei:deam, 't spel wilt ni goe werken![]()
de controlekamer toont hij goed, daar is gn probleem,
maar de sporen en het landschap
das meestal gewoon wit
en af en toe stukje spoor/sein/landschap
totaal ni deftig om te spelen (ge ziet niets, dusja not funny)
't is normaal ook vo xp, (draaid dus op xp)
...
anybody?
DreamWearl zei:deam, 't spel wilt ni goe werken![]()
de controlekamer toont hij goed, daar is gn probleem,
maar de sporen en het landschap
das meestal gewoon wit
en af en toe stukje spoor/sein/landschap
totaal ni deftig om te spelen (ge ziet niets, dusja not funny)
't is normaal ook vo xp, (draaid dus op xp)
...
anybody?
normaal gezien moet het dan lukken