silverwizard3
Legacy Member
Op zoek dus naar een deftig mobo cpu en ram voor in men casemod.
{YA}Gr3c0 heeft effe geleden een Amd 2200+ & Mobo Abit KD7 verkocht aan 30 €, naar zoiets ben ik dus ook op zoek.
laat mar weten wa ge nog liggen hebt liefst met alle info en eventueel foto's derbij.
{YA}Gr3c0 heeft effe geleden een Amd 2200+ & Mobo Abit KD7 verkocht aan 30 €, naar zoiets ben ik dus ook op zoek.
laat mar weten wa ge nog liggen hebt liefst met alle info en eventueel foto's derbij.

