sundaypunk
Legacy Member
Gelieve geen reactie zoals: "domme topic, closen!".
Als het hier niet hoort sluit de topic dan maar
(had niet echt een idee waar ik deze moest plaatsen)
Ik zoek dus een nieuwe nickname omdat ik deze beu ben. Iets zoals D-1337 vind ik wel mooi.
Ik heb totaal geen inspiratie
Als het hier niet hoort sluit de topic dan maar
(had niet echt een idee waar ik deze moest plaatsen)Ik zoek dus een nieuwe nickname omdat ik deze beu ben. Iets zoals D-1337 vind ik wel mooi.
Ik heb totaal geen inspiratie

