Ik heb hier nog originele witte in ongeopende verpakking liggen, voor 20€ ben ik uw man. Enige probleem is ik vertrek naar Gent tot morgenavond ongeveer en ik vind ze even niet om een foto van te nemen. Ik zal morgenavond es een gerichte zoekactie ondernemen.
Van waar ben je?