Archief - Oud brol pc'ke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
Zoek dus een oud pc'tje voor op internet te surfen en te chatten via msn :)

iemand die nog ergens een afgedankt dink heeft staan? regio Antwerpen...


Liefst Gratis, of niet te duur ;) "Scherm en toetsebord,muis is niet noodzakelijk"

Godspeed

Legacy Member
Hi,

Heb hier volgende pc staan die ik eigenlijk niet meer benut:

P2 350
64Mb Sdram
Mobo:
Intel 740-854 8Mb Graka (passief gekoeld)
4Gb HD
Soundblaster 128
Floppy
CDrom
Midi Tower met Logon 300W voeding P4 ready.


Pictures:
http://users.telenet.be/Godspeed/P2/

Te ruile tegen Hardware, software of andere dingen die je misschien in ruil wenst te geven.
Anything goes :-).


Mvg

Godspeed

enZiiime

Legacy Member
Godspeed zei:
Hi,

Heb hier volgende pc staan die ik eigenlijk niet meer benut:

P2 350
64Mb Sdram
Mobo:
Intel 740-854 8Mb Graka (passief gekoeld)
4Gb HD
Soundblaster 128
Floppy
CDrom
Midi Tower met Logon 300W voeding P4 ready.


Pictures:
http://users.telenet.be/Godspeed/P2/

Te ruile tegen Hardware, software of andere dingen die je misschien in ruil wenst te geven.
Anything goes :-).


Mvg

Godspeed

Van waar ben je ergens btw? als ik 100km moet rijden is het voor mij ook niet meer interessant :d

Gert1

Legacy Member
ik heb hier nog 2 PII's staan, als het moet kan ik nog proberen te geraken aan een PI

ik ben van Wilrijk.
in die 2 pentium 2's zitten 2 hdd's in!!

weske

Legacy Member
Intel Pentium 3 700MHz
160MB SDRAM geheugen
2 hardeschijven van 8GB
DVD rom speler
CD brander
VGA kaart
Geluidskaart on board
Netwerkkaart PCI 10/100MBit
USB
Alles netjes ingebouwd in een kast met voeding.

toetsenbord, muis, scherm, printer heb ik hier ook nog allemaal liggen.

Antwerpen is wel een eindje van hier. De post is altijd een optie voor enkel de bak. Pm mij gerust.

enZiiime

Legacy Member
Tja zijn wel veel verzendingskosten denk ik voor het via de post te doen.

en hoeveel zou je vragen voor de bak zonder de verzendingskosten?

Gert1

Legacy Member
ik ben van antwerpen, dus ik wil het komen brengen...of je mag het komen halen!

enZiiime

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor zo 1 bak?

En werkt hij nog? of moet ik nog extra dinges bijkopen voor erin te steken?

Gert1

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Hoeveel vraag je voor zo 1 bak?

En werkt hij nog? of moet ik nog extra dinges bijkopen voor erin te steken?

volledig werkend systeem met windows 98 draaiend
1 cd speler
32mb ram
hdd van 800mb (met windows op)
hdd2 van 2gig (dachtek...ben ni zeker...kzal seffes controlere)

der is wel nog 1cd gat...waar ik geen afdekplaatje voor heb...als je wilt kan ik er nog een cd station insteken...maar dan gaat ie meer kosten hé

Gert1

Legacy Member
Dees issem:

GuineIntel
Pentium II Processor 350MHz
32Mb Ram
Hdd1: Seagate Totaal: 503Mb Gebruikt: 307Mb
Hdd2: Seagate Totaal: 1.96Gb Gebruikt: 64kb
Creative soundblaster 16 Plug and play
Gameport
Toshiba CD-rom XM-5702B
Standaard diskettecotroller
Netwerkadaptor
2x USB (achter)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan