gravendelver
Legacy Member
Ben op zoek naar een oude diaprojector die nog goed werkt.
Zoals dit:
http://ist.d-labs.de/~jacob/fotoalbum/albums/userpics/volksbeamer/diaprojektor.jpg
Zoals dit:
http://ist.d-labs.de/~jacob/fotoalbum/albums/userpics/volksbeamer/diaprojektor.jpg