R2man
Legacy Member
Hoi ,
Moest er iemand nog een racebaan hebben staan evenwaardig aan dezehttp://i24.ebayimg.com/03/i/06/03/bb/7f_1_b.JPG
maw een tyco baan of eentje die hiermee compatibel is
Dus , moest je er nog eentje hebben staan , laat me iets weten.
mvg, het goede doel.
Moest er iemand nog een racebaan hebben staan evenwaardig aan dezehttp://i24.ebayimg.com/03/i/06/03/bb/7f_1_b.JPG
maw een tyco baan of eentje die hiermee compatibel is
Dus , moest je er nog eentje hebben staan , laat me iets weten.
mvg, het goede doel.
en doe hem weg.. is het voor extra stukken ? hier zitten ook nog wat andere autotjes bij ffe checken