Archief - Rijklare auto van +/- €750,00

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paraDOTbe

Legacy Member
Yeah

kzen dus opzoek naar een gekeurde, dus ook rijklare, auto van rond
de € 750,00. Dus € 1000,00 is al teveel!! Iets van in de zin van een
VW Golf MK2 of Opel Corsa. Liefst ook een vijfdeurs. Moet ook wel
nog een paar jaar meegaan... Dus geen + 200.000 km!! Vereiste is
ook een naftbak, geen diesel... Deal is voor na 15 december 2005.

Zeg maar wat ge te bieden hebt. Liefst uit omgeving Antwerpen en ist
wat verder weg wil ook eerst foto's zien voordat erom kom... Ik weet
dat ik hier weinig kans heb, maar niet geschoten is altijd mis!! :P

grtz

P.S. : Rode auto's hebben geen kans ;) Heb daar een hekel aan...
Bordeaux nog wel.

stuart__little

Legacy Member
mijn opa is gestorven, en zo hebben we nu dus zijn auto te koop:

opel kadett, is wel 21 jaar oud, MAAR heeft mss 10.000 km !
mijn opa gebruikte die misschien 2 keer in de week, om achter brood te gaan, en naar de kerk :p
dusja. hij heeft ook altijd binnen gestaan, en er nix van roest aan ofzo. is gekeurd en al !
is 3 deurs btw

paraDOTbe

Legacy Member
stuart__little zei:
mijn opa is gestorven, en zo hebben we nu dus zijn auto te koop:

opel kadett, is wel 21 jaar oud, MAAR heeft mss 10.000 km !
mijn opa gebruikte die misschien 2 keer in de week, om achter brood te gaan, en naar de kerk :p
dusja. hij heeft ook altijd binnen gestaan, en er nix van roest aan ofzo. is gekeurd en al !
is 3 deurs btw

Kunde foto's van trekken? Want Brugge ligt ni naast de deur ;) Welke kleur? Hoe lang staat em stil? Tot wanneer is em gekeurd?

stuart__little

Legacy Member
[PARA] zei:
Moet gij em kopen of ik? plz keep it clean... :naughty:
sorry voor de late reply. ben nie veel thuis geweest gisteren;

en ja, ik zal vragen om foto's te nemen.
en echt waar, hij had zo weinig kilometer omdat het een oude man was , die nie veel weg ging met z'n auto.
je zult het wel aan de staat van de auto zien.
groetjes

edit: o ja op die vraag van hoelang ie heeft stilgestaan.. welja m'n opa is een klein jaartje dood denk ik, maar hij heeft wel nog veel gedraaid laatste jaar, omdat m'n zus hem gebruikte om haar rijbewijs mee te halen.
kleur is wit, maar echt nog BLINKEND wit dus, haast nie te geloven dat die auto al zo oud is. :) nix van roest te bespeuren....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan