FilmFabriek
Legacy Member
Goedemiddag, ik zoek dus deze schoenen, op ebay vind ik ze wat te duur, en dat is dan ook nog uit Amerika met 40 Dollar verzendingskosten...
Iemand die deze in het bruin verkoopt in nieuwe staat, maat 43?
Of als je een winkel weet waar ze ze verkopen mag je het ook zeggen ( als dit mag van de moderators )
Alvast vriendelijk bedankt.
/edit Ohja, en #telenet.schoenmaat wil een eigen subforum.
Iemand die deze in het bruin verkoopt in nieuwe staat, maat 43?
Of als je een winkel weet waar ze ze verkopen mag je het ook zeggen ( als dit mag van de moderators )
Alvast vriendelijk bedankt.
/edit Ohja, en #telenet.schoenmaat wil een eigen subforum.


