Archief - TFT/LCD met native resolutie 1024x768

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dieter@be

Legacy Member
like the title says :)
omgeving wetteren/gent is handig maar geen noodzaak

IXtreme

Legacy Member
hoeveel wilt ge geven voor een BenQ 17 Inch van 7 maandjes oud

nog onder garantie voor meer dan anderhalf jaar ...

specificaties: 8 ms reactie, 1024x768, TCO 2003...

doos + piepschuim+handleiding en kassaticket aanwezig ...

nieuwprijs was 315 euro...

gekocht in Mediamarkt in Hasselt

GEEN krassen noch dode pixels aanwezig ;)

Dieter@be

Legacy Member
wel, het hoeft niet perse 2ehands te zijn, maar ik vreesde dat dat de enige optie was omdat ik al veel winkels binnengeweest ben en die lcd's zijn allemaal 1280x1024.

Zouden ze ondertussen nog altijd die schermen (of gelijkaardige) verkopen? ik denk dat ik dan maar eens moet gaan kijken in de MM.
anders ben ik zeker en vast geinteresseerd

IXtreme

Legacy Member
jep, zeker doen
model van mijn screen is FP71E+

euhm, ik ga mijn nieuw scherm binnenkort geleverd krijgen... dan kan nog een week of 2 duren...je laat me maar iets weten indien intresse...

==> Ik kan eventueel tot wetteren komen met de trein, mocht je er niet geraken

Dieter@be

Legacy Member
zeker dat het 1024x768 native is en niet 1280x1024 ? want ik heb ff wat gegoogled en ik denk dat ge u vergist

IXtreme

Legacy Member
oops, ge hebt gelijk, ik heb me overlezen :)

dacht ook trouwens dada ne gewone screen is, wa is trouwens het verschil... da het een hogere resolutie heeft ?

vegeta

Legacy Member
Ik heb er wel eentje liggen. Hercules Prophetview 720 (15").
Is zo goed als nieuw, na ontvangst van RMA even getest op werking () en dan terug in doos opgeborgen. Geen dode pixels.
Ik veronderstel dat de prijs jouw niet zou aanstaan :P (PM me maar indien interesse)

Dieter@be

Legacy Member
hm kzou eigenlijk liever een 17" hebben (of eender wat, groter dan 15")

vinteg

Legacy Member
Dieter@be zei:
hm kzou eigenlijk liever een 17" hebben (of eender wat, groter dan 15")
17" tft of lcd vind ge niet met native reso van 1024. alles boven 15" is 1280 :)

Dieter@be

Legacy Member
welja, da ondervind ik zo een beetje :p
alhoewel -als ik mij goed herinner- waren vroeger 17" wel native 1024x768, ge weet wel, een paar jaar terug, toen de tft technologie zo net op de markt begon te komen (en tft schermen veel te duur waren ;))

vinteg

Legacy Member
mja wordt spijtig genoeg niet meer gemaakt en TFT was vroeger duur genoeg dus 17" werd amper verkocht :)

Gert1

Legacy Member
ik heb hier een BenQ FP931...en die resolutie kan je toch op iedere gewenste resolutie zetten?!

P.S: mag buiten voor 300€...is nog onder garantie!!

Psychodweep

Legacy Member
Gert1 zei:
en die resolutie kan je toch op iedere gewenste resolutie zetten?!

Probleem is dan dat het beeld nie scherp is he... enkel in native resolutie (waarbij elke pixel effectief ook een pixel/kleur voorstelt) heb je scherp beeld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan