kwill de mijne wel verkopen ma dan moetek wel eerst weten dak ervoor krijg
tis ne neufunk : lect ntsc-optimum picture controle
nog in perfecte staat ma wel zonder kaske
welke prijs zou u wille bieden ?
ps: kben van leuven dus die kan vanavond nog buiten ^^
kheb er tog 2

kweet wel ni ofda ge er nog mee kunt opnemen omdak da nog nooit ni getest heb
pm me met uw msn adres voor verdere afspraken en dan handelen we da hier af byez
